12 April 2018

Ана

Тогаш ги чешлаше косите и којзнае за кого
мислеше
додека ја гледаше бледата сенка на мајка ми
што за три оки брашно клечеше пред нозете
на твојот татко.
Јужните ветрови донесоа пролетни води и за нас,
Ана
ние го знаеме твоето име и се заљубуваме оти ти
имеш и земја и везени чорапи и широки рамења,
Ана
којзнае на кого мислеше додека ги чешлаше
косите.
Ќе ја доживеам уште оваа пролет со топол здив
дојден пред твојата кошара што се распаѓа
на ветрови
и ќе се молам на земјата како на голема икона
не за твоето здравје, не за твоите широки рамења,
Ана
овој ден ќе го запишам со името на сите гладни
луѓе
и ќе те отерам преку три зашумени планини,
Ана
да ти биде проклето името запишано со три
обични букви
пред кои се нишаше бледата сенка на мајка ми
дојдена по три оки брашно, за обичен леб, Ана.

Јован Котески

1 comment:

  1. Магчымасць пазыкі, якую прапануе містэр Бенджамін, які выратаваў маю сям'ю ад фінансавай кабалы {Lfdsloans@outlook.com}

    Прывітанне ўсім, я мама-адзіночка Putri Adiratnaa з Джакарты, я хацеў бы падзяліцца гэтым выдатным сведчаннем таго, як я атрымаў пазыку ад спадара Бенджаміна, калі нас выгналі з дому, калі я больш не мог плаціць свае рахункі. Пасля падманвалі розныя кампаніі ў Інтэрнэце і адмаўлялі ў пазыцы майго банка і нейкага іншага крэдытнага саюза, які я наведаў. Мае дзеці былі прынятыя прыёмнай апекай, я была адна на вуліцы. У той дзень я ганебна ўвайшоў у старую школьную таварышу, якая пазнаёміла мяне з Дэйзі Морын. Спачатку я сказаў ёй, што больш не гатовы рызыкаваць пазыкай у Інтэрнэце, але яна мяне запэўніла, што атрымаю ад іх пазыку. Па-другое, з-за маёй бяздомнасці мне давялося прайсці судовае разбіральніцтва і падаць заяўку на крэдыт, на шчасце, я атрымаў крэдыт у памеры 80 000,00 долараў ад містэра Бенджаміна. Я шчаслівы, што рызыкнуў і падаў заяўку на крэдыт. Мае дзеці вярнуліся мне, і цяпер я маю ўласны дом і свой уласны бізнес. Уся ўдзячнасць і ўдзячнасць ідзе на дапамогу містэру Бенджаміна за тое, што ён даў мне жыццё, калі я страціў надзею. Калі вы зараз шукаеце крэдытную дапамогу, вы можаце звязацца з імі праз: {Lfdsloans@outlook.com WhatsApp + 1-989-394-3740

    ReplyDelete